- Úvod
- OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky, Reklamační řád
Obecná ustanovení a vymezení pojmů
Tyto obchodní podmínky a reklamační řád platí pro nákup v internetovém obchodě www.strechy-okapy.cz. Obchodní podmínky a reklamační řád blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího. Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.strechy-okapy.cz je společnost Techo CB, s.r.o., se sídlem Stráňka 420, 370 01 Litvínovice, IČO: 25171381, DIČ: CZ25171381, tel: 387 222 147, e-mail: techocb@seznam.cz, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, pod spis. zn. C 7660. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou jiný subjekt, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem (č. 513/1991 Sb.), vše ve znění novel.
Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
Prodávající / dodavatel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Kupující / spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující / nikoli spotřebitel – je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti.
Uzavření kupní smlouvy – není-li kupujícím spotřebitel, objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu prodávajícího kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Je-li kupujícím spotřebitel, umístěním nabídky prodeje zboží na internetových stránkách vyjadřuje prodávající svoji vůli uzavřít kupní smlouvu na zboží, popř. služby za uvedených podmínek. Kupní smlouva vzniká okamžikem doručení závazné objednávky kupujícího prodávajícímu. Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Reklamace – je uplatnění práv kupujícího z rozporu s kupní smlouvou, jakožto i uplatnění práv kupujícího plynoucích z odpovědnosti prodávajícího za vady.
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní a reklamační podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Ceny uvedené v kupní smlouvě jsou platné v době uskutečnění objednávky. Doba trvání akčních cen je do vyprodání zásob, pokud není stanoveno doplňující informací u výrobku jinak. Tyto obchodní a reklamační podmínky tvoří nedílnou součást uzavřené smlouvy.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce a je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky, stejně jako reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.
Právo spotřebitele na odstoupení od smlouvy
Pokud nebudete se zbožím spokojeni, můžete ho bez udání důvodu vrátit do 14 dnů od převzetí zásilky nazpět a my vám dle vašeho výběru vrátíme peníze nebo vyměníme zboží za jiné.Náklady na zpětné odeslání platí v celé výši kupující a zavazuje se zboží předat zpět v neporušeném stavu.
Odstoupení od smlouvy
Internetový obchod www.strechy-okapy.cz poskytuje spotřebiteli dle § 53 odst. 7 Občanského zákoníku ochranou lhůtu 14 dní na vrácení zboží bez udání důvodu. V případě vrácení zboží od kupujícího prodávajícímu nese náklady spojené s vrácením zboží kupující.
Odstoupit od smlouvy lze emailem před expedicí zboží.
Pokud se rozhodnete využít tuto možnost, zašlete nám zboží včetně kopie dodacího listu a průvodního dopisu, ve kterém bude uvedeno, že odstupujete od uzavřené kupní smlouvy.
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu nelze, pokud bylo zboží již částečně spotřebováno. Nelze také odstoupit od smlouvy na zboží, jehož charakter to vylučuje, zejména z hygienických důvodů.
V případě, že vrácené zboží bude neúplné, poškozené či viditelně opotřebené, budeme uplatňovat vůči kupujícímu požadavek na náhradu škody.
Zboží zaslané zpět formou dobírky nebude přijato.
Vrácení peněz
Peníze budou kupujícímu vráceny ve lhůtě do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.
V případě vrácení zboží budou peníze zaslány kupujícímu inkasní složenkou.
Zásady ochrany osobních údajů
TECHO CB, s.r.o.
IČ: 251 71 381
se sídlem Stráňka 420, 370 01 České Budějovice
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 7660,
(dále také „My“), jako správce osobních údajů, Vás jako uživatele webových stránek informujeme o níže popsaném shromažďování osobních údajů a zásadách ochrany soukromí.
Dále v textu se dozvíte zejména:
- Jaké Vaše osobní údaje budeme zpracovávat;
- Za jakými účely a jakým způsobem budeme Vaše osobní údaje zpracovávat;
- Komu mohou být Vaše osobní údaje předány;
- Po jakou dobu budeme Vaše osobní údaje zpracovávat a
- Jaká máte ve vztahu k ochraně Vašich osobních údajů práva.
V případě, že budete potřebovat kteroukoliv část textu vysvětlit, poradit anebo projednat další zpracování Vašich osobních údajů, můžete se na nás kdykoliv obrátit na e-mailové adrese techocb@seznam.cz.
Zpracování osobních údajů dětí
Naše webové stránky nejsou určeny pro děti mladší 18 let. Osobní údaje dětí mladších 18 let nezpracováváme.
Rozsah zpracování osobních údajů
Když nás kontaktujete prostřednictvím webových stránek, můžete být požádáni o vyplnění určitých údajů o sobě nebo Vaší společnosti. Těmito údaji mohou být zejména:
- Vaše jméno a příjmení,
- obchodní firma,
- adresa nebo sídlo společnosti,
- identifikační číslo a daňové identifikační číslo,
- telefonní číslo nebo
- e-mailová adresa
Na našich webových stránkách Vás nesledujeme, takže se k nám dostanou jenom ty Vaše osobní údaje, které nám výslovně sdělíte.
Účel zpracování
Údaje, které nám poskytujete, používáme k tomu, abychom Vás kontaktovali zpět a poskytli Vám informace, o které jste nás požádali, nebo pro účely plnění smlouvy, tj. např. pro vyhotovení nabídky. Veškeré osobní údaje jsou zpracovány zákonným a transparentním způsobem a jsou vyžadovány pouze přiměřené, relevantní a nezbytné údaje ve vztahu k účelu zpracování.
Kdo má k Vašim osobním údajům přístup
Vaše osobní údaje budeme jako správce zpracovávat My. Vaše osobní údaje můžeme za výše uvedenými účely předat našim subdodavatelům, aby pro nás provedli jejich zpracování. Osobní údaje mohou být předány:
- externí účetní;
- spolupracujícím společnostem;
- externí advokátní kanceláři;
- auditorům
- zpracovatelům, kteří nám poskytují serverové, webové, cloudové nebo IT služby, či kteří jsou jeho obchodními partnery;
Doba zpracování osobních údajů
Vaše osobní údaje budeme zpracovávat po dobu, po kterou Vám budeme poskytovat naše služby či plnit vzájemnou smlouvu, nebo po dobu nezbytnou k plnění archivačních povinností podle platných právních předpisů, jako jsou například zákon o účetnictví, zákon o archivnictví a evidenci nebo zákon o dani z přidané hodnoty.
Vaše práva plynoucí ze zpracování osobních údajů
Ve vztahu k námi prováděnému zpracování Vašich osobních údajů máte následující práva:
- právo na přístup k osobním údajům;
- právo na opravu;
- právo na výmaz („právo být zapomenut“);
- právo na omezení zpracování údajů;
- právo vznést námitku proti zpracování; a
- právo podat stížnost na zpracování osobních údajů.
Vaše práva jsou níže vysvětlena, abyste si dokázal/a udělat jasnější představu o jejich obsahu.
Všechna Vaše práva můžete uplatnit tak, že nás kontaktujete na e-mailové adrese techocb@seznam.cz.
Stížnost můžete podat u dozorového úřadu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz).
- Právo na přístup znamená, že si kdykoliv můžete požádat o naše potvrzení, zda osobní údaje, které se Vás týkají, jsou či nejsou zpracovávány, a pokud jsou, pak za jakými účely, v jakém rozsahu, komu jsou zpřístupněny, jak dlouho je budeme zpracovávat, zda máte právo na opravu, výmaz, omezení zpracování či vznést námitku, odkud jsme osobní údaje získali a zda dochází k na základě zpracování Vašich osobních údajů k automatickému rozhodování, včetně případného profilování. Také máte právo získat kopii Vašich osobních údajů, přičemž první poskytnutí je bezplatné, za další poskytnutí pak můžeme požadovat přiměřenou úhradu administrativních nákladů.
- Právo na opravu znamená, že nás kdykoliv můžete požádat o opravu či doplnění Vašich osobních údajů, pokud by byly nepřesné či neúplné.
- Právo na výmaz znamená, že musíme vymazat Vaše osobní údaje pokud (i) již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány, (ii) zpracování je protiprávní, (iii) vznesete námitky proti zpracování a neexistují žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování, nebo (iv) nám to ukládá zákonná povinnost.
- Právo na omezení zpracování znamená, že dokud nevyřešíme jakékoliv sporné otázky ohledně zpracování Vašich osobních údajů, musíme omezit zpracování Vašich osobních údajů tak, že tyto můžeme mít pouze uloženy a případně je můžeme použít z důvodu určení, výkonu nebo obhajoby právních nároků.
- Právo vznést námitku znamená, že můžete vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které zpracováváme pro účely přímého marketingu nebo z důvodu oprávněného zájmu. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.
Tyto Zásady ochrany osobních údajů jsou účinné od 25. 5. 2018
Reklamační řád
Záruční doba
Pro kupujícího je záruční lhůta 24 měsíců, pokud není uvedena delší. Záruka přesahující 24 měsíců a její podmínky jsou vyznačeny na záručním listě.
Záruční doba začíná běžet převzetím doručeného zboží kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku v záruční době začne záruka běžet znovu od převzetí nové věci.
Je-li na výrobku, jeho obalu nebo v návodu vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití, skončí záruční doba uplynutím této lhůty.
Záruční list
Prodávající poskytuje záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje, které musí obsahovat záruční list. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČ, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu.
Rozpor s kupní smlouvou
V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.
Shodou s kupní smlouvou se pak rozumí zejména, že prodávaná věc je bez vad, a dále že má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.
Kontrola zásilky
Při převzetí zásilky je spotřebiteli, doporučeno překontrolovat stav zásilky. Pokud je při převzetí zjištěno mechanické poškození obalu výrobku či neúplnost zásilky, je spotřebiteli doporučeno za přítomnosti dopravce vyhotovit do přepravních dokladů záznam o poškození zásilky a nechat si tuto skutečnost dopravcem potvrdit, případně zboží nepřevzít. Spotřebitel tím značně zjednoduší a urychlí vyřízení celé věci. Tím samozřejmě není nijak dotčeno právo spotřebitele uplatnit reklamaci u prodávajícího.
Uplatnění reklamace
Za všech okolností se snažíme vyjít spotřebiteli vstříc. V případě, že spotřebitel objeví na zakoupeném zboží v průběhu záruční lhůty vadu, má právo na reklamaci.
Zašlete reklamované zboží (pokud možno včetně kopie dodacího listu, záručního listu, případně i průvodního dopisu) se stručným popisem vady na naši adresu.
Naše adresa pro uplatnění reklamace je:
Techo CB, s.r.o.
Vrbenská 2082
370 01 České Budějovice
techocb@seznam.cz
Provozní doba: Po - Pá: 7:00 - 15:30
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy (záruční servisy)
O přijetí reklamovaného zboží bude spotřebitel informován emailem.
Rozsah záruky
Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána.
Jde-li o věci použité, neodpovídá prodávající za vady odpovídající míře používání nebo opotřebení, které měla věc při převzetí kupujícím.
Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky a návod na obsluhu zboží (je-li přiložen) a následně se těmito informacemi důsledně řídit. Na vady způsobené nesprávným použitím výrobku, v rozporu s návodem k použití se záruka nevztahuje.
Řešení reklamace uplatněné spotřebitelem
Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující spotřebitel právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna, a prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu této součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.
Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující spotřebitel právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, pokud se stejná vada projeví potřetí.
Jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, má kupující spotřebitel právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.
Vyřízení reklamace
Reklamace bude vyřízena nejdéle do 30-ti dnů od jejího uplatnění. V případě nevyřízení reklamace v této lhůtě má spotřebitel právo na výměnu věci za stejnou novou bezvadnou věc, nebo může od smlouvy odstoupit. Výběr mezi výměnou věci a odstoupením od smlouvy náleží spotřebiteli.
Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující spotřebitel právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (zejména náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám).
Našim cílem je vyřídit reklamaci ke spokojenosti kupujícího.
Ochrana osobních dat
Osobní data zákazníků jsou uchovávána v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. v platném znění. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Uzavřením kupní smlouvy dává kupující prodávajícímu souhlas se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi, a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a jejich odstranění z naší databáze a další zákonná práva k těmto údajům.
Osobní data, která kupující uvede při objednání, slouží výhradně pro naši potřebu a nebudou poskytnuta jiným subjektům. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný k bezproblémovému doručení zboží
Doprava
Toptrans
Při objednávce dopravné činí 495 Kč ( jedná se o běžné zboží mimo střešních žlabů/okapů a svodů/rour).
Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.
Pokud máme Vámi objednané zboží skladem, doručení zboží je 1-5 pracovních dnů.
Pokud zboží není skladem, budeme vás kontaktovat.
V případě objednánní střešních krytin je cena dopravy závislá od výrobce viz. Podmínky dopravy.
Podmínky dopravy
Kupující může objednané zboží, po dohodě s prodávajícím, vyzvednout na některé prodejně. V tomto případě zachová prodávající prodejní cenu výrobků. ale vyhrazuje si právo k ceně výrobků připočítat i cenu dopravy do místa expedice. |
KM BETA STŘECHY,zvýhodněné ceny zbožíjsou pro kamionové dodávky. Vytížený kamion je 22 tun výrobků, nebo 28 ks palet výrobků, podle toho co bude dosaženo dříve,. V případě objednání jiného množství než ucelené kamiony. Nejprve Vám vypracujeme cenový návrh dopravy a potom se rozhodnete, zda zboží objednáte. Doprava zboží je obvykle do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. Při dopravě vozidlem s hydraulickou rukou se zpravidla termín dodání prodlouží. V případě složení materiálů hydraulickou rukou, bude fakturována částka 90,- Kč/paletu bez DPH. |
MEDITERRAN STŘECHY, zvýhodněné ceny zboží jsou pro kamionové dodávky. Vytížený kamion je 22 tun výrobků, nebo 28 ks palet výrobků, podle toho co bude dosaženo dříve. V případě objednání jiného množství než ucelené kamiony. Nejprve Vám vypracujeme cenový návrh dopravy a potom se rozhodnete, zda zboží objednáte. Doprava zboží je obvykle do 20-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. Při dopravě vozidlem s hydraulickou rukou se zpravidla termín dodání prodlouží. V případě složení materiálů hydraulickou rukou, bude fakturována částka 90,- Kč/paletu bez DPH. |
BRAMAC STŘECHY,podmínky a ceny dopravy je třeba vždy předem dohodnout s prodávajícím. Mohou být různé, podle regionů ČR a objednaného množství. V případě objednání jiného množství než ucelené kamiony. Nejprve Vám vypracujeme cenový návrh dopravy a potom se rozhodnete, zda zboží objednáte. Doprava zboží je obvykle do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. Při dopravě vozidlem s hydraulickou rukou se zpravidla termín dodání prodlouží. V případě složení materiálů hydraulickou rukou, bude fakturována částka 100,- Kč/paletu bez DPH. |
V případě objednání jiného množství než ucelené kamiony. Nejprve Vám vypracujeme cenový návrh dopravy a potom se rozhodnete, zda zboží objednáte. Doprava zboží je obvykle do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. Při dopravě vozidlem s hydraulickou rukou se zpravidla termín dodání prodlouží. V případě složení materiálů hydraulickou rukou, bude fakturována částka 100,- Kč/paletu bez DPH. |
PLECHOVÉ STŘECHY,objednávka do 70 m2 je k ceně materiálu účtován jednorázový příplatek 600,- Kč a doprava za dohodnutou cenu. V případě objednání nad 70 m2 se příplatek neúčtuje a doprava je jednorázově 1000Kč. Nejprve Vám vypracujeme cenový návrh a potom se rozhodnete, zda zboží objednáte. Doprava zboží je obvykle do 21-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. Při dopravě vozidlem s hydraulickou rukou se zpravidla termín dodání prodlouží a doprava je za úhradu. V případě objednání plechových krytin nelze zboží prodávajícímu vrátit ani v ochranné lhůže 14-ti dnů, jelikož se zboží vyrábí atypicky dle potřeb zákazníka. |
KATEPAL ŠINDELE, GUTTA ŠINDELE - doprava zakázek po ČR zdarma, při platbě předem. Doprava zboží je obvykle do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. |
OSTATNÍ STŘECHY A STŘEŠNÍ FOLIE, KOMÍNY, STROPY - podmínky a ceny dopravy je třeba vždy předem dohodnout s prodávajícím. Mohou být různé, podle regionů ČR a objednaného množství. Doprava zboží je obvykle do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. Při dopravě vozidlem s hydraulickou rukou se zpravidla termín dodání prodlouží. V případě složení materiálů hydraulickou rukou, bude fakturována částka 100,- Kč/paletu bez DPH. |
VELUX střešní okno, včetně lemování, jecena dopravy po celé ČR 120,- Kč, za každé okno Velux. VELUX doplňky a samostatně dodávané lemování, jecena dopravy po celé ČR 120,- Kč, za každou objednávku.
Při platbě v hotovosti, při převzetí zboží, je k ceně dopravy jednorázově připočteno 120,- Kč + DPH, za každou objednávku.Doprava zboží při platbě, předem je obvykle do 5-ti dnů, při platbě při převzetí je obvyklá doba dodání do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. |
ROTO STŘEŠNÍ OKNO,doprava zdarma je při objednávce nad 24.000,- Kč výrobků Roto. Pokud platíte předem, je cena dopravy po ČR 650,- Kč + DPH za objednávky do 24.000,- Kč. Při platbě v hotovosti, při převzetí okna, je k ceně dopravy 650,- Kč + DPH připočteno 100,- Kč + DPH, za každou dodávku do 50-ti kilogramů výrobků ROTO. Doprava zboží při platbě, předem je obvykle do 5-ti dnů, při platbě při převzetí je obvyklá doba dodání do 10-ti dnů od potvrzení, případně zaplacení objednávky. |